Sett filmen Exit Humanity

Spoilers förekommer!
 
Vi får följa en mans kamp att överleva efter att de döda börjat komma tillbaka efter det amerikanska inbördeskriget.
 
Filmen är verkligen ingen höjdare. Det enda som jag gillar är de snygga teckningar som dyker upp då och då (troligtvis för att spara pengar på effekter, då det är just i sådana scener som det används). Kul att se Dee Wallace (E.T.) igen, men inte så kul ändå när filmen inte höll upp ens medelnivå. En otroligt dryg film, i mina ögon.
 

Kommentarer:

1 Lina - A Film and TV Freak Like Me:

Den ser t.om rätt så kass ut =)

Svar: Ja, jag borde ha vetat bättre. Men det handlade om zombies... Det brukar jag gilla även när det är B, men uppenbarligen har även jag en gräns :-)
Highlandertess

2 Lina - A Film and TV Freak Like Me:

SV: Omslagen kan vara missledande. En del ser ut som skit men är helt gudomligt bra. Och så finns det självklart de som är precis motsatsen till det och då känner man sig verkligen blåst.

Kommentera här: