Överraskningsbowling och lite nytt till Connor

Syrran var lite mystisk igår och undrade om jag hade något för mig vid en viss tid idag. Det hade jag inte så jag gick för att möta upp tidigare idag och då bjöd hon mig på bowling. Det var länge sedan! Det märktes på mitt resultat kan sägas...erhm... Det var dock riktigt skoj!
 
Efteråt så gick vi till Lindex och Kappahl där jag kollade kläder till Connor. Såg ut ett par saker på Kappahl som han behöver, men ska köpa dem en annan dag eftersom jag glömde rabattkupongerna hemma. På Lindex blev det dock en tröja i Connors nästa storlek och en pyjamas som passar nu. Skönt att ha pyjamas den här årstiden då det kan bli lite kallt i lägenheten och Connor inte så ofta ligger kvar under täcket.
 
Bowling på Rajjens. Mina två gula klot ligger och väntar.
 
Pyjamas och tröja till Connor. Tycker trycket på tröjan var väldigt mysigt. Connor blev också glad i dem.

Kommentarer:

1 Mathias&Rebecca:

Bowling är underbart kul!! :) Väldigt fina klädes plagg! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

Kommentera här: