Bästa kökskniven och härligt doftljus!

Jag samlar på Lambikoder, som jag skrivit om tidigare. Det fanns inget som lockade på ett bra tag och jag hade därför fått ihop ganska många poäng. Sedan dök det upp en kökskniv och den beställde jag (kostnadsfritt då förstås, för man behöver inte ens betala frakt och själva produkten betalar man med koderna). Förväntade mig inte så mycket, men det är den bästa kökskniven vi har! Perfekt vass och enkel att använda. Hade tillräckligt med poäng för att beställa ett doftljus också.
 
Kniven kommer från serien Fiskars och heter Edge. Den vi fick är en stor kockkniv.
 
 Yankee Candle med doften Fluffy Towels. Det doftar faktiskt nytvättade fluffiga handdukar...hehe...

Kommentarer:

1 ullie:

clean cotton är min favorit nu

hi hi ja man kan ju klä ut sej till vad som helst :)

2 p h o t o g r a p h y b y siri:

åh ja eller hur , kaniner är så mysiga! vi får hoppas att vår får stanna hos oss ett tag till iallafall, de brukar ju bli runt 8 år..!

3 Susanna i Oslo - mamma till Melwin:

Oj, visste inte att man kan samla Lambikoder! Måste se om det funkar här i Norge också ;)

Kommentera här: