Kommentarer:

1 Lina - A Film and TV Freak Like Me:

Vad är det det för en konstig biljett? Säger jag som höll i tävlingen =)

Men nyfiken är jag allt, så jag undrar ju självklart vad som står i brevet =)

Svar: På biljetten står att man kan kvittera två stycken fribiljetter till Scary Movie 5, förutsatt att det inte blir slutsålt. I brevet står när filmen har premiär, vilka som är med, vilka filmer den gör parodi på (skulle verkligen ha hunnit se Mama och Sinister innan, övriga har jag sett), filmens handling och Noble Entertainments facebookadress och webbsideadress :-)
Highlandertess

2 Lina - A Film and TV Freak Like Me:

Se där ja, de tar tillfället i akt för att reklama lite för sig själva. Jag hoppas bara filmen är bra, de brukar iallafall bara lite småunderhållande =)

Kommentera här: