Modevisning med balett och stämsång

Idag var Maria och jag på en modevisning i en bilhall. Ovanligt ställe kan man tycka, men det var en riktigt fin lokal. Förutom modevisning så bjöds det på stämsång från The Hebbe Sisters och balett från Martine Berg. The Hebbe Sisters var med i Talang 2009. Ni kan kolla klippet här nedan. Det är alltså fyra år sedan så yngsta tjejen var 10 år då. De var helt fantastiska på modevisningen! Vilken sång och vilken härlig attityd!

Baletten var underbar! Önskar bara att jag haft en bättre plats så jag sett mer. Martine uppträdde två gånger med två olika scenkläder som var väldigt vackra.

Några av de kläder som visades upp på modevisningen var designade av Stuart Greive som var med i publiken så till min förtjusning fick vi höra lite skotska...hihi...
 
Min look för kvällen.
 
Martine Berg.
 
The Hebbe Sisters.
 
 
Talang 2009. The Hebbe Sisters i semifinal.

Kommentarer:

1 Annie :

Wow, va snygg du var :-)

Svar: Tackar :-) Lite uppklädd för en gångs skull...hehe :-)
Highlandertess

Kommentera här: