Connors nya tåg (härliga Tradera)

Jag gillar verkligen Tradera! Visst så finns där oärliga personer och andra som inte sköter sig, men överlag tycker jag det är en bra sida där man kan hitta de där lite annorlunda sakerna. Häromdagen kom ett paket med posten. Connor blev så nyfiken på vad det var när jag sa att det var till honom. Han blev överlycklig över tåget Duncan från "Thomas och vännerna". Den passar ihop med hans BRIO-tåg så han satte igång att köra direkt. Han kallar det för Thomas-tåget än så länge, för enligt Connor heter alla tåg i serien Thomas.
 

Kommentarer:

1 Beatrice, mamma till Devin och Lili ❤:

Jag älskar tradera!

2 Mamma Maria:

Haha, söta de är barn. Inte lätt att ha koll på vad alle heter. Fast ofta är det ju senare så att det är vääldigt noga med att säga rätt namn när de väl lärt sig :)
Ja, tradera kan jag hitta mycket skoj på när jag orkar leta :)

Svar: Ja, jag har börjat träna så jag ska säga rätt namn när Connor blir äldre så han inte behöver "skämmas"...hehe :-)
Highlandertess

Kommentera här: