80-talsrockfest

Kläderna blev jättebra, sminket blev precis som jag tänkt mig, men håret.... det gick verkligen inte att få "upp" med de produkter jag hade. Jag våfflade håret längst in och sedan sprejade jag med en hård spray som inte skulle tynga ner håret (stod det) och så tuperade jag. Det var högt och fint i kanske 2 minuter och sedan lade det sig platt. Men men... looken överlag blev lyckad!
 
Jag älskar 80-talsmusik så det var verkligen "min" musik hela kvällen. Värden bjöd på gott tilltugg och alla var verkligen 80-tal, vilket gav en härlig känsla. Lägenheten var superfin och allt var verkligen 80-tal! Sådant som kom efter 80-talet, som till exempel platt-tv var borttaget kvällen till ära och i hyllan stod vhs. Enda som "bröt" av lite var att musiken spelades via USB.
 
Det är så kul med temafester!
 
 
Min look
 
Det fanns en gitarr på festen.
 
Tingeling ville också vara med. En egen stol skulle hon ha också (som ni ser på översta bilden). Hon är så kelig.

Kommentarer:

1 Monstars - Sticker utanför ramarna:

Wow! Du ser ut som en annan person. Coolt!

Kommentera här: