Picknick i det gröna med en bestämd unge

Annelie skulle in till stan och klippa sig och gjorde en förfrågan på Facebook ifall någon ville ses och fika innan. Tänk att tre personer nappade! Förutom jag så var det Malin och Jenny med bebisar också.
 
Jag hade Connor med mig, fast MED mig kanske är fel beskrivning. Han var lite överallt utom just hos oss. 10 minuter satt han, sedan bar det iväg. Han höll sig inom synhåll i alla fall. I övrigt var det väldigt kul med fikat och att flera kunde. Inte så ofta så många lyckas tajma ihop sig nu när det är barn och smått lite här och var...hehe... Toppenidé Annelie! Tack allihop för idag!
 
 
Blev inga bilder tagna så jag bjuder på en teckning av syrran istället. Tyckte denna var passande eftersom Connor kändes lite sådär trotsig...hehe...

Kommentera här: