Firat att Robin börjat semestern

Idag gick Robin av ett nattskift och nu är det semester för honom. Det firade vi med en runda minigolf och sedan hade vi barnvakt så vi kunde äta gott på Olssons Brygga. Nu ligger min skadade fot högt, för den tålde inte att jag gick på den. Fast den är ändå bättre än då skadan skedde så hoppas den är bra snart!
 
Connor fick Hole-in-one på bana 15. Robin och jag fick inte det på någon bana. Riktigt små barn fick låna små innebandyklubbor gratis så det är det Connor håller i. Han älskade minigolf! Ville inte sluta när vi gått alla 18 banor.
 
 Väntar glatt på maten på Olssons Brygga.
 
 Min mat. "Bryggans klassiker" Plankstek - oxfilé, bearnaisesås, grillade sommargrönsaker, bacon, gröna bönor samt ramslöksduchesse gratinerad på ekplanka. Så otroligt gott! Särskilt moset.
 
 Blev lite sommarbilder nere vid vattnet också. Invigde klänningen som jag köpte i Stockholm dagen efter Iron Maiden-konserten.

Kommentera här: