Tre år sedan...

...som jag plussade på graviditetstestet. Så overkligt det var, men i och med att jag mådde så otroligt illa och kände att det var något med kroppen så tvivlade jag inte en sekund på att stickan visade rätt. Vet att det finns kvinnor som testar flera stickor för att vara säkra, men jag var säker med en enda. Den var som ett bevis på vad jag redan visste. 7 månader och 9 dagar efter plusset föddes Connor. En eftermiddagsbebis, klockan 14.59. Jag som alltid trodde att jag skulle föda på natten eller tidig morgon.
 
När lille Connor föddes (några veckor för tidigt) var han för liten för till och med de minsta kläderna vi skaffat...
 
...men han har växt minsann.

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Tiden rusar i en rasande takt. Förra veckan fyllde min stora 10 och jag har knappt hängt med alls känns det som. Jag menar jösses 10 år har gått redan och själv är jag fortfarande 25?!

Han för söt din son!

Svar: Ja, eller hur? Jag är inte en dag över 30 jag ju :-)
Highlandertess

2 Lina:

Bättre med något förtidigt än något försent. Tänker på att ungen ska komma ut och desto större desto svårare =)

Kommentera här: