Shoppat för presentkort

Jag hittade inget för presentkortet här i stan, men på Lindex på Bergviks köpcentrum gjorde jag det idag när vi var där för vårt månadshandlande. Connor var helt orädd på ICA Maxi idag också. Direkt han kom ner på golvet så ville han sticka. De flesta gånger stack han till lösgodiset. En gång när jag kom ikapp honom så hade han skopat upp en full skopa med Salta rullar (som han inte ens äter). Han lyckades roa lite folk i alla fall och jag kunde inte göra annat än att skratta. Alternativet var att bryta ihop och det tyckte jag inte var så kul.
 
Det blev en tröja, lite underkläder (inte med på bild) och ett paket med pormask-strips som jag är lite nyfiken på.

Kommentarer:

1 Annie:

Åh, du måste skriva om pormaskstripsen. Har alltid grunnat på om de fungerar eller inte.

Svar: Det ska jag försöka komma ihåg när jag testat dem :-)
Highlandertess

2 Linda aka Javamorsan:

Härligt när man hittar något man vill ha :)

Personligen kan jag säga att jag skrattar inte längre när jag har min yngsta med mig. jag vägrar i stort att ta med henne till affärern då hon är bindgalen i många fall haha

Kommentera här: