Mitt 2012 - en bild per månad

Gott nytt år! Detta är alltså ett urval, för självklart hände mycket mer varje månad.
 
Januari
 
Robin och jag åkte hundsläde i Hovfjället.
 
Februari
 
Jag kapade av håret.

Mars
 

En natt på sjukhus med dropp för Connor på grund av spysjuka. Fruktansvärt!
 
April
 
Connor frisknar till och vi besöker bland annat en gård med får och lamm. Moster Marie med på bilden.
 
Maj
 
Till Ullared.

Juni
 
Connor deltar i Mikroloppet i Arvika Stadslopp.
 
Juli
 
Jag arbetsprövar för fullt på Tilde Tryck.
 
Augusti
 
Connor dumpar napparna för gott på Mariebergsskogen.
 
September
 
Jag är på en superbra föreläsning i Karlstad.
 
Oktober
 
Äntligen dags för miniserien Torka aldrig tårar utan handskar där jag var statist.
 
November
 
Dags för julmarknader.
 
December
 
En tur till Mariebergsskogen.

Kommentera här: