Vinterdag på landet

Idag skulle jag närvara vid ett möte i Gunnarskog och skriva lite om det. Connor var hos sin mormor och morfar under tiden eftersom Robin jobbade. Efter mötet åkte jag till mina föräldrar och så var vi alla ute och hittade på lite saker. Av allt vi hittade på så föredrog Connor att skotta snö, eller snarare så bara flyttade han på snön från en driva till en annan. Han kallade det att "hjälpa till" och "jag städar bort snön". Att han föredrog det framför att åka bob, åka spark, bygga snökoja och bygga snögubbe var lite lustigt. När vi skulle åka hem fick jag nästan bända loss snöskyffeln ur hans händer...hehe...
 
Bob, spark, snöskottande och så en tur i morfars traktor förstås. När han skottade så kastade han av sig vantarna. Tror jag satte på dem runt 8 gånger innan jag tröttnade.

Kommentera här: