Tackat för min tid på Tilde Tryck

Den 31 januari slutade min arbetsprövning på Tilde Tryck. Jag hade då varit där sedan 4 maj 2012. Så nu vet vi lite mer om min arbetskapacitet. Idag var jag där med tårta och blommor för att tacka för tiden som jag fått vara där. Det har varit lärorikt och roligt! Jag fyllde i praktikantboken och så skulle jag ha med mig de saker som anpassat arbetsplatsen för mig, en stol och ett tangentbord. Dessa ska jag nu ha hemma eftersom jag gör större delen av mitt nuvarande arbete för Gunnarskogs Bygdelag hemifrån. Som tur var fick jag hjälp med att få in stolen i bilen av ett par praktikanter på Tilde Tryck, för det är en riktigt tung stol.
 
Jag fick välja en bok i butiken så det blev denna som jag haft ögonen på ett tag. Penna och bokmärke ingick också. Den finns även i rött, grönt, svart och blått.

Kommentera här: