Recension av Pore Strips

Annie ville att jag skulle göra en recension av "pormaskplåstren" när jag testat dem och nu har jag använt upp alla tre i förpackningen som jag köpte. Resultatet?
 
Jag fick bort en hel del död hud från näsan och eventuellt en del levande också. Men pormaskarna har det inte rubbat alls. Plåstren gick ner lite bredvid näsan också och där har mina porer blivit mindre, så det är just näsan det inte funkat på. Alla har olika hud så för andra kanske det fungerar annorlunda. För mig var detta inget att göra om i alla fall.
 

Kommentarer:

1 Monstars - Sticker utanför ramarna:

De från Nivea är bra och beroendeframkallande.
"Hur många pormaskar följer med denna gång...?" :P

2 Annie:

Tråkigt att dom inte funkade :-(

3 Georg Hendrix:

Face to Face. Rick Wakeman med BRIAN MAY: http://www.youtube.com/watch?v=D89yvmx8_X0

1 timme långt. Hur bra som helst !

Kommentera här: