Påkommen och glad Alla hjärtans dag (om ni firar det)

En gång strax innan vi blev sjuka så blev Connor väldigt tyst och gömde sig i ett hörn av vårt sovrum. Jag smög fram emot honom för att se vad han gjorde. Han upptäckte mig och viftade medan han sa: "Bort mamma". Runt munnen hade han FULLT med choklad. Det visade sig att han lyckats få tag på en Marabou-rulle från skåpet och satt och klämde i sig bit på bit...hehe... Ja, det där har han inte ärvt från mig i alla fall. Jag var inte så glad i godis ens som barn.
 
Eftersom choklad är en vanlig Alla hjärtans dag-present så vill jag med detta inlägg önska er alla en riktigt glad Alla hjärtans dag!
 
Skyldig.

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Önskar dig det samma!

Älskar när barnen gör sånt där och samtidigt visar så tydligt att dom vet att dom gör något som mamma troligtvis inte godkänner haha

Svar: Jo, det är lite lustigt det där :-) Att han VET att han gör något olydigt...hehe...
Highlandertess

Kommentera här: