Jag har jobb!

I och med att jag hade influensan i början av månaden så har jag helt glömt bort att berätta att jag har ett jobb nu. Jag började 1:e februari och jobbet är som administratör för Gunnarskogs Bygdelag på 25%. När jag blev erbjuden detta hade jag i ungefär 1 år varit webbredaktör för bygdelagets hemsida. Jag tycker det är väldigt kul!
 
Lite i taget får jag lära mig mina jobbuppgifter och jobbet är väldigt anpassningsbart vilket är perfekt för min situation. Jag jobbar mest hemma, men är på möten och ska åka till kontoret för att hämta post och så vidare. När det händer något som jag ska skriva om på hemsidan eller för lokaltidningen så åker jag till platsen för händelsen/evenemanget/mötet och liknande.
 
Det känns väldigt lovande detta!
 
Varje år anordnas GûnnerskeMârten, ett evenemang som jag tycker att alla i trakten ska besöka.

Kommentera här: