Skyltsöndag

Det blev en tur på stan med syrran och våra föräldrar. Connor är fortfarande snuvig och som det blåste idag ville jag inte ta med honom ut, även fast han är feberfri och har varit det i 3 dagar. Vi gick runt och tittade på gågatan och där köpte jag mârtensnougat till Robin. Räddningstjänsten delade ut lite grejer till barnen, så där fick jag lite till Connor.
 
Sedan var vi in på Nordea och köpte lite lotter i de olika lotterier som Lions hade. Jag köpte fyra lotter på det lotteri där man kan vinna kalkon, skinka och liknande och på varje lott var jag 2 nummer från vinst. Hmmm... Jag köpte även fyra lotter till ett barnlotteri där dragning kommer i tidningen på onsdag. Håller tummarna!
 
En söt häst stod på torget och väntade på barn som ville testa att rida. Tussar i öronen så hen inte behövde bli besvärad över ljud och musik.

Kommentera här: