Favoriter från Sportstyler (tävling)

Det har varit stilla med träningen under sommaren. Har varit ute och promenerat, badat några gånger och lekt med Connor istället. Men nu börjar det dra ihop sig igen.
 
Något som peppar åtminstone mig när jag tränar är att ha sköna, färgglada träningsplagg. En annan sak som jag verkligen måste spara ihop till är nya skor. När det gäller uteträning har jag ett par som är sedan högstadiet (ooops...) och när det gäller för inneträning så har jag ett par som är sedan gymnasiet (ooops igen...). Det är alltså 20 respektive 13 år sedan jag skaffade de skorna. Inte så bra kanske, men när man lever på en budget som nätt och jämnt går ihop så prioriteras annat än sådant, så är det bara.
 
Här har jag spanat ut lite favoriter från butiken Sportstyler.
 

Kommentarer:

1 Monstars - Sticker utanför ramarna:

Det finns en annan bra sport-bh på intersport som också kallas "stay in place" och det gör det. Den har bygel som separerar brösten och håller dem på plats. Utan bygel skulle mina bröst kleta ihop. :P Nackdelen med bh:n är att den är dyr! 500 kr! :(

Svar: Ja, alla kvalitetsgrejer är så dyra... Därför jag inte haft råd att skaffa nya skor på så länge :-b
Highlandertess

Kommentera här: