Connors kalas

Igår var Connors födelsedagskalas. Det var stojigt, många barn överallt och riktigt roligt. Det var även lite jobbigt... Connor fick sista födelsedagspresenten från min moster. Hon hade hunnit skaffa den innan hon dog. Det var kämpigt och jag saknade henne verkligen igår. Hon sken verkligen upp varje gång Connor var nära.
 
Barnen fick fiska lite i fiskdamm och det var populärt. Jag brukar aldrig lägga i godis, för det vet man aldrig om barn äter eller får äta så leksaker är att föredra tycker jag. Tack till alla som gjorde kalaset så bra och roligt!
 
Påsarna innehöll två magneter, en dinosaurieflygare, en ormblåsa, en ballong och en minitamburin. Lite olika färger. Det enda som var exakt lika till alla var ormblåsan.
 
 Connors tårta.
 
 Först fick han öppna två paket från oss innan kalaset. Mamma Mu och Kråkan.
 
 Det slets och drogs i papper...
 
 ...och så syntes glädjen.
 
Connors presenter
 Rorri depåstop med Store Chris.
 
 Tågbana, Thomas Tåg, Chuggington-tåg, bilbarnstol, spegel, sätesskydd, såpbubblor, bilar, morgonrock.
 
 Duplo-set, lastbil, blinkande boll, klistermärkesböcker, bok med rallybana, bok "När prinsar stannar hemma", memospel, fotboll med pennor, Turtles-lego, liten Turtles-figur, Mario-byxor.
 Mamma Mu-film, pussel.
 
 Presenten som min moster hade hunnit ordna.

Kommentera här: