Trysil 8 april

Den andra dagen tog vi först en liten promenad runt där vi bodde. Sedan var det min tur att fixa lunchen. Jag fick två rätter efter varandra för att mina varors bäst-före-datum passerades först. Efter maten lekte vi lite kurragömma med Connor och så bar det iväg till pulkabacken. Vi hade lite svårigheter att hitta den då det var flera barnområden markerade på kartan.
 
Första stället vi var på fanns bara barnskidbacke, men längst ned fanns pulkabacke. Det fanns snowracers att låna och det gick superfort! Connor älskade det och ville åka snabbare, men nej... det fick räcka med den farten som blev. Efter att vi lekt färdigt där (enligt Connor leker vi aldrig färdigt förstås) så var vi en sväng in till Trysils centrum. Där fick Connor glass och så skaffade vi lite som behövdes till nästa kvälls grillning.
 
Vägen vi bodde på.
 
Som dagens lunch bjöd jag på fylld barkis.
 
Syrran stretchade och det utnyttjade Connor till att leka tunnel.
 
Vi lekte kurragömma.
 
Pulkabacken.
 
Det fanns lite annat att leka med också.
 
Connor testade stjärtlapp. Det gick väl sådär...
 
När blev mitt barn så stort?
 
Connor med barnområdet bakom sig.
 
Utsikten från parkeringen vid Trysilsenter i centrum.

Kommentarer:

1 Maria:

Lägg gärna ut receptet

Svar: Receptet kommer :-)
Highlandertess

2 Malin Aurora:

Åh så mysiga bilder!

Kommentera här: