Möte och föreläsning

Idag bär det iväg på två saker. Först ett möte med jobbet och sedan en föreläsning om kronisk smärta. På måndagar är det Handarbetscafé egentligen, men jag får tyvärr missa det denna gång eftersom föreläsningen sammanfaller med det. Föreläsningen låter riktigt intressant och det blir nog en hel del igenkänning för mig kan jag tänka mig.

Föreläsning med Jan Lidbäck

Jan Lidbäck är en av Sveriges främsta smärtläkare. Han har utbildat tusentals  läkare i ämnet: De smärtdrabbades vardag.

Efter nära två decennier som smärtläkare skrev Jan Lidbeck av sig sin frustration i sin thriller om smärtsjukvården i Shamanens sång. Han är frustrerad över den respektlösa behandling, som han menar många patienter med långvarig smärta tvingas utstå. Budskapet med boken är: Akta dig för att drabbas av smärta.
Han kommer till Trefaldighetskyrkans Församlingshem,
Cisterngatan 25  i Arvika.

När: Den 15 april, 2013 kl.18.30 för att hålla föredrag 2 x 40 min,
med paus emellan.

Föreläsningen är öppen för alla och den är gratis!

Skriv in det i almanackan, så att du inte glömmer det!

Vill du veta mer? Ring då till Anneli Andersson  tel.: 0570-32242


Kommentera här: