Invigning på Helmia

Connor blev tyvärr förkyld igår så han fick stanna hemma, men jag knallade iväg till Helmia för invigningen. Jag mötte upp med mina föräldrar och så gick vi runt där inne ett tag. Det fanns tipspromenad och andra tävlingar så jag är självklart med och tävlar. Vi såg Pontus Tidemand köra bil. Jag hade gärna åkt med den gången som han körde lite extra fort, det såg roligt ut! Innan vi gick stannade vi och kollade på Timoteij.
 
En hel del folk.
 
Man kunde rösta på finaste bil och min röst föll på denna underbara GT500.
 
Det här hade Connor älskat! Hoppas det kommer fler chanser.
 
Nice! Tidemand drar runt några varv.
 
Mamma informerade mig om att presentatörerna spelar några av huvudrollerna i filmen Mammas pojkar. Jag ser inte så ofta på svensk film, förstår ni.
 
 
Timoteij.

Kommentera här: