Varit på fotoutställning samt hittat en till geocache

Vi letade runt lite på stan efter priser på vattenkokare eftersom vi ska byta. Billigast var en röd, men jag vill inte ha en röd *kräsen*. Så det blev ingen köpt idag i alla fall. Får kolla vidare. Under vårt sökande passerade vi Galleri 39 vid biblioteket och dörren stod öppen. Fotoutställning stod det så vi gick in och tittade. Härliga bilder! På en av bilderna såg jag en bil som jag känner igen. Det var lite lustigt att bara "trilla på" den sådär.
 
På hemvägen hittade vi en till geocache och det var verkligen den minsta vi hittat kan jag säga.
 
Kan rekommendera en titt ifall ni hinner (söndag sista dagen). Var riktigt härliga bilder! Man kunde rösta på sin favorit och ha en chans att vinna den. Jag röstade på nummer 16, men det var svårt för jag hittade flera favoriter.

Verkligen pluttig geocache. Hmm...torra händer har jag också.

Kommentarer:

1 Bella:

Min kostade typ 269, eller nåt, var nedsatt pris på el-giganten...eller hemexperten eller vad de heter nu!
Och det gjorde inget med spammet, haha :)

2 Pernilla:

Aaaaw, finns det ingen lila vattenkokare? ;P

Svar: Hehe...jo faktiskt :-) Men den var alldeles för dyr. Var lite sugen på en turkos, men den hade inget täckt värmeelement (som vi vill ha) :-S
Highlandertess

Kommentera här: