Två fotoårsböcker nu

När Connor fyllt år så beställer jag en fotobok över det gångna året och avslutar alltid med en bild från hans födelsedag. Nu har han haft två födelsedagar och därför har vi två böcker.
 
De ser väldigt olika ut, men jag har en plan med det. Alla böckerna ska se olika ut år från år så det blir en härlig variation ju större samlingen blir.
 

Trots att böckerna är späckade med bilder så var jag tvungen att välja bort en del. Vi tar ganska mycket kort. Det var svårt, men i slutändan tror jag att vi fick med de där bilderna som ligger extra varmt i hjärtat.

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Åh vilken härlig ide.. Har aldrig ens tänkt på att göra så. Jag håller iof på att samla material till en bok om mina år som mamma så det är väl lite samma sak :)

Ha en skön måndag nu!

2 Maria:

OJ, vad duktig du är som orkar pyssla så mycket! Blir lite inspirerad av dig. Inför framtiden alltså, inget sånt än... ;)

Svar: Jag tycker det är så kul att ha riktigt böcker med foton istället för att bara ha dem på datorn :-) Så härligt att bläddra i.
Highlandertess

Kommentera här: