Loppis i Dottevikskolans gympasal 29 september

Lördag 29 september mellan 12.30-17.00 är det loppis i Dotteviksskolans gympasal, ifall ni är sugna. Syrran och jag ska vara med och sälja och jag har en hel del olika saker. Prydnader, tidningar, böcker, barnkläder, damkläder, husgeråd, dvd, plantor och mycket smått och gott. Jag har självklart med min ständiga plocklåda där det finns fullt med saker för både vuxna och barn för bara 5 kronor saken. Hoppas vi ses där!
 
En liten titt på min plocklåda. Rolig att gräva runt i!

Kommentarer:

1 Yohannas.se:

Häääärligt, jag ska också på loppis i helgen och har höööööögvis med kläder att lämna in.. men skippar det, har inte en chans att hinna!! Så lämnar bara in lite saker, kläderna får bli vid annat tillfälle!

Svar: Loppis är så skoj :-) Även fast jag ska vara med och sälja denna gång så kommer jag säkert hitta något att köpa också...hehe :-)
Highlandertess

2 Yohannas.se:

Jaha, ja den jag ska på är "bytardag" så man lämnar in dagen innan (fredagen) och på lördagen får "vem som helst" handla.. väldigt bra, men de tar ju en procent också på det man säljer såklart.. Men skönt å slippa stå själv en "hel dag".. Men jag kommer göra det ändå på en bakluckeloppis, för jag pallar bara inte å märka upp det.. får sälja för 10kr/st sen det ska nog gå!! :) Skönt å bli av med alla högar kläder liksom, så man kan köpa nyyyyytt (nytt begagnat alltså, haha) :) :)

Kommentera här: