Connor har använt pottan för första gången!

Idag så kissade Connor för första gången på pottan! Vid en hel del tillfällen tidigare har Connor suttit där, men det har aldrig hänt något. Jag missade det tyvärr då jag var på loppisen, men Robin berättade att Connor luftat och alltså varit utan blöja. Så sa han att han var kissnödig, men istället för att kissa direkt (som han annars gjort) så höll han sig så Robin hann ta fram pottan. Jag är så stolt över Connor! 1 augusti slutade han med nappen och idag har han klarat pottan för första gången!
 

Kommentarer:

1 tess:

Ja jag tyckte också att det var riktigt klokt sagt.... det är helt i sin ordning att konfirmera sig.... bara man inte gör de för att man måste eller för kompisar eller presenter....

Svar: Tycker jag också :-)
Highlandertess

2 Helena:

Duktig kille! :)

Kommentera här: