Arvikamârten tivoli

Missade själva marknaden, men det blev en sväng ner på tivolit idag med Connor och hans mormor och morfar. Innan vi gick sa Connor att han ville ha en Kitty-ballong. De säljer tyvärr inga ballonger förutom på lördagen, så undrade hur det skulle gå. Men han var så nöjd med att åka karuseller (han åkte två stycken) och så vann jag en boll åt honom.
 
Det var mycket folk och svårt att ta sig fram och vid karusellerna gällde djungeln lag verkade det som. Föräldrar bara rusade fram och kastade in sina barn (nja, inte kastade direkt då men för att illustrera på ett ungefär). Vi trängde oss inte, men fick åka ändå så det är bra onödigt av folk att bete sig hur som helst. Vad lär sig barnen liksom? Den som trängs mest kommer först eller? Ja, ja... vi hade trevligt ändå.
 
Här valde jag att åka med Connor eftersom karusellen åkte upp en bit. Connor syns knappt över kanten...hehe...
 
Oj, vad liten han blev på bilden. Connor åkte tåget helt själv i alla fall och satt still hela tiden och var så duktig.
 
När jag såg denna bild så slog det mig att min bebis blivit stor. När hände det?
 
Bollen till vänster vann jag till Connor i år och bollen till höger vann jag för 2 år sedan. Jag undrar om den var så liten från början eller om den krympt...hmm...

Kommentarer:

1 Monstars - Sticker utanför ramarna:

Dom bollarna lekte jag och Connor med idag. ^_^

Kommentera här: