Arbetsprövning och nästan klar med julklappar

Börjar med del två i rubriken först.
 
Har bara kvar att skaffa julklappar till mina föräldrar, min moster och Robin. Vet vad jag ska ge de första och klurar på vad Robin ska få. Har några alternativ. Blev klar med syrrans julklappar idag. Idag påbörjade jag även projekt julkort. Har haft personliga julkort i flera år nu, men denna gång blir de ännu mer personliga. Jag gör dem nämligen på Tilde Tryck. Det var en av grejerna jag sysslade med på arbetsprövningen idag.
 
En annan grej var gos med hund...hehe... Har träffat lilla vovven förut då Tilde Tryck varit hundvakt så det blev en hel del gos faktiskt. Hon är en helt underbar hund! Jag gillar hundar, men är inte en hundmänniska egentligen fast idag kom jag underfund med att denna hund ibland beter sig som en katt...haha!
 
En riktigt härlig hund!

Kommentera här: