Sett filmen Snövit - spegel spegel

Spoilers förekommer!
 
Den onda drottningen tar över kungariket och Snövit får hjälp av sju dvärgar för att slåss för sin arvsrätt.
 
Jag gillar en sak med denna film och det är drottningens cyniska berättande i den. I övrigt tycker jag handlingen är svag, miljöerna är riktigt fejk (jag vet att det är meningen att det ska vara så, men föredrar realism) och kostymerna är så otroligt överdrivna. Lite som "Femte elementet" möter "Snövit", fast i Femte elementet så funkade de överdrivna kostymerna.
 

Kommentarer:

1 Nettan:

Jag avskydde verkligen bröllopsklänningen som Snövit hade på sig :-P

2 Lina:

Har du sett Snow White and the Huntsman? För jag är nyfiken på vem som egentligen är bäst. Dock har jag inga stora förhoppningar om denna.

Svar: Inte än, men den ligger på min lista :-)
Highlandertess

Kommentera här: