Firat fars dag

Idag var vi bjudna på middag hos mina föräldrar. Det var jättegott!
 
I snart 5 dygn har jag dock plågats av rejäl värk och tryck bakom ögonen. Har huvudvärk och nackvärk hela tiden. Börjar bli jobbigt och det tog bort lite ork och glädje idag. Har det inte blivit bättre imorgon så kontaktar jag vårdcentralen.
 
Men hade det så bra som jag kunde ändå och det var kul att vara hos mina föräldrar och att gosa med katten Stina. Connor lekte runt för fullt. På hemvägen blev det affären för att skaffa lite som saknas. Connor fick mynt av sin mormor till en automat. Det fanns en ballongautomat vid Palmviken som vi aldrig sett förut så en ballong fick det bli. 10 kronor tycker jag inte var mycket för kolla nedan vad stor den var.
 
Connor ville leka med ballongen direkt.

Kommentarer:

1 Adriana:

Fin blogg! Kika gärna in på min :)

Kommentera här: