Varit på (halv) möhippa

Idag var det dags att kidnappa Kajsa för hennes möhippa. Hon blev rejält överraskad! Efter lite spexkläder var det dags för första aktiviteten. Bio. Där exploderade en flaska champagne så det blev lite städ till att börja med. Sedan såg vi filmen The Dictator (recension kommer senare).

Efter det levererades Kajsas fina specialtillverkade försäljningsvagn och så gick vi runt på stan medan Kajsa fick sälja prylar och sånger. Det blev en del som köpte, men allmänt tycker jag folk är väldigt snåla. En tia för en pryl är inte mycket. Men men...tur att det finns en del godvilliga människor i alla fall. Det blev en del sånger också. Till slut blev det en sång på scenen på torget (det var Jössefröjda idag). Riktigt tufft att våga sjunga a capella på scen framför rätt mycket folk!

Magarna började knorra på oss och det var dags för mat på Rajjens. Min mat var underbart god! När vi ätit var jag tyvärr tvungen att åka hem. Jag orkade inte fortsätta mer. Är helt färdig och det mesta gör ont. Men det var kul att vara med så länge som jag kunde!

Det stod riktigt snygga bilar vid torget.


Min mat: Biffstek med vitlökssmör, grillad halv majskolv, klyftpotatis (som verkade vara gjord av bakpotatis för den var enorm) och grönsakskompott.

Kommentarer:

1 Maol:

Ha ha gen gula mustangen är ju Fors bil. :P

Och du som inte ville se the dictator.

2 Pernilla:

Åh, roligt. :) Jag tror jag såg något ståhej fullt med brudar på stan, det kanske var ni. :)

Kommentera här: