Sett filmen Husk

Spoilers förekommer!

En grupp ungdomar råkar ut för en olycka längs en ödslig väg. Bortom ett stort majsfält ser de ett hus och bestämmer sig för att hämta hjälp. Men något väntar på dem i majsfältet...

En skräckfilm som följer receptet ganska så precist. Några småkorkade ungdomar och en smart ungdom (självklart med glasögon...tröttsamt) råkar illa ut och råkar sedan ännu mer illa ut. Det låter dumt, men för stundens nöje så funkar den faktiskt. Den har något som gör mig intresserad. Effekterna är bra och skådespelarna är inte helt hopplösa. Jag fann den inte särskilt skrämmande, men ändå roande. Så är ni ute efter lite gammaldags efter-receptet-skräck som roar för stunden så kan jag tipsa om denna.

Köp DVD på Ginza

Kommentarer:

1 felicia - fotokobran:

sv; samma här :D

2 Lina:

Gu va jobbigt, jag kan inte komma håg om jag sett den eller inte.

Kommentera här: