Kunde inte låta bli grillen

Inte den riktiga grillen då. Tyvärr har vi inte grillat än i år, men jag längtar till första gången! Det är alltid lite extra gott då! Men den grill jag inte kunde låta bli igår var den jag passerade i Lekhörnans fönster. Under eftermiddagen och kvällen igår så grillade Connor och jag därmed lite allt möjligt. Han fick en matkorg från Stockholm och där var det med bland annat majs, banan, avocado, päron och massor med annat som också hamnade på grillen till slut.

Med själva grillen följde också två tomatklyftor, två korvar, en kyckling (tror jag, men den är liten), två grillbestick och salt- & pepparkar.

Kommentarer:

1 Gaymasen:

Sv: Haha ja men alltså då börjar man ju fundera på livet kanske mer, vad man vill göra när man blir äldre, etc. Så man blir ju "äldre" och mer "vuxen" kring pubertetsåldern liksom. ;-D

Kommentera här: