Kalas och budgivning

Idag var syrran, Connor och jag på släktkalas. Vi är en liten släkt (på min sida), men kalaset var ännu mindre idag för ungefär hälften som brukar vara med är sjuka. Vi åt god smörgåstårta och även Connor åt en del av den. Sedan blev det en kaka som smulade väldigt så han lämnade smulor i hela soffan...hehe... Gjorde mitt bästa för att få bort det värsta i alla fall.

Mellan Amazing Race och Titanic ikväll satt jag vid Facebook och budade på ett hörnskrivbord som jag haft ögonen på i flera år, men inte haft råd med. Ett sådant med dörrar från IKEA. Kan vara skönt att kunna stänga ibland och om jag skaffar något barnsäkert till dörrarna så kanske min dator får vara ifred från Connors fingrar. Ska hämta den imorgon!

Sedan kom jag på att det kommer bli väldigt rörigt här ett tag. Flytta bort så nya skrivbordet får plats, få in alla grejer, lyckas sälja det skrivbord vi har nu och så vidare. Och på onsdag väntar vi gäster. Jag kan verkligen det här med tajming! Haha!

Jag tog med en ballong till kalaset och den använde Connor som fotboll. Högerfotad är han märkte syrran. Sparkar alltid med höger fot.


Ett sådant här hörnskrivbord är det som jag budat in.

Kommentarer:

1 Mirja:

Aha ett sånt som vi har :)

2 Maol:

Snyggt!

Det är nice med möbler som man kan gömma grejer i. Känns mer ordningsamt då.

Kommentera här: