Funky Kidz och Connor valde sommarplagg

Idag ringde jag och anmälde Connor till höstens termin av Funky Kidz. Hoppas han kommer tycka det är kul! När det är yngsta ålderklassen så får en förälder vara med också. Eftersom Robin är ledig varannan helg så kan vi nog köra varannan gång för jag tror att vi båda skulle gilla det. Connor skulle nog tycka det var skoj också. Vi gick till Hälsokompaniet för att skriva under anmälan direkt. Ingen idé att dra ut på det.

På hemvägen gick vi förbi Lindex. Jag fick hem mitt medlemskort därifrån förra veckan och en värdecheck på 50 kronor. Då Connor behöver lite plagg inför sommaren så släppte jag honom lös bland alla nya sommarkläder som de hade nu. Han var väldigt bestämd över det han valt. "Batt!!!" (som han säger om katt). Det var det och inget annat han skulle ha. Undrar hur så små barn tänker då de väljer något...? Just katten var det avgörande för t-shirten för Connors del i alla fall. Det var tydligt.

Katten har glasögon, något som fascinerar Connor. Han vill gärna prova glasögon och solglasögon om någon har det.

Kommentera här: