Vad gillar ni att läsa i en blogg?

Jag har en blogg för min skull, men självklart är kommentarer en del av det hela. När man får respons, feedback, frågor och synpunkter på det man tänker, tycker och skriver så växer man som person. Det vill säga om det är vettiga saker och inte folk som bara vill dissa (något som jag, som tur är, råkat ut för ytterst sällan).

Jag skriver om det jag vill, men är ändå intresserad av vad ni läsare gillar att läsa om här i bloggen? Gillar ni familjebiten, filmrecensionerna, bokrecensionerna, nöjes- och evenemangsbiten, djuren, när jag är uppretad och debatterar......? Ja, allt vad jag skriver om. Vad gillar ni?


Min allra första bloggheader. Saker har ändrats en hel del.

Kommentarer:

1 N:

Jag gillar blandningen

2 Lina:

Film och Djur =)

Kommentera här: