Sett filmen Supernova

Spoilers förekommer!

Ett räddningsskepp får en nödsignal och ger sig iväg för att hjälpa. När de anländer upptäcker de att personen som skickat signalen är udda och att han dessutom smugglat ombord en hemlig sak som påverkar alla i dess närhet.

Vilken urbota korkad film! Efter ett tag känns den mer som en uppvisning i nakenhet än något annat. Naket, naket, naket. Hela tiden! Dock så är det "amerikanskt naket" så det är bröst och rumpor. Det tillför INGET till handlingen, som i sig hade kunnat vara bra om den inte förstörts med nakenhet och ytlighet. Peter Facinelli är hemskt dålig! Jag kan inte tro att det är samma person som spelar Carlisle i Twilight-filmerna och Dr. Cooper i tv-serien Nurse Jacke. Han har utvecklats enormt sedan Supernova.

Filmen är av sådan sort som helst ska undvikas.

Köp DVD på Ginza

Kommentarer:

1 Lina:

Haha smaken är som baken för jag älskar denna filmen. Okej, älskar är fel ord men jag tycker den är bra.

2 Pernilla:

Haha, jag gillar den filmen skarpt! :D

Men så är jag också en sci fi-nörd utav rang och förtjust i James Spader på det. :)

Kommentera här: