Resereporter? Oh, gärna!

Tänk vilken dröm det vore! Få resa, ta bilder och skriva en resedagbok i min blogg! Av resemålen man får välja på så faller mitt val självklart på Kroatien. Jag har i många år drömt om att få besöka Dubrovnik och dess klarblå vatten. Om jag blev utvald skulle min medresenär bli min syster. Lite värme och upptäckten av ett nytt land är något vi båda förtjänar!

Resebloggat har jag gjort tidigare. Kolla bara in till exempel en Skottlandsresa, en Londonresa och en Norgeresa som jag gjort genom åren. Nu var det dock länge sedan jag var ute och reste någon längre sträcka. Har haft äventyr på hemmaplan som mamma sedan augusti 2010 istället!

Jag har ansökt om att få bli Solresors resereporter på Cypern, Kreta, Spanien eller i Kroatien under en vecka. Vill du också ansöka så gör du det här.

Kommentarer:

1 Lisa "Dainty" Svensson:

Sv: Precis, vet exakt hur du menar..

Har varit med om detta allt för många gånger nu och jag har börjat inse att jag inte behöver ha 100 tals ytliga vänner som bara snackar skit, då är det bättre att ha kanske 2 st nära som inte snackar skit :)

Men jag förstår verkligen inte människors behov av att diskutera och snacka om min vikt, det är ju MIN vikt... Hmm..

Kram!

Kommentera här: