Thea har tagit studenten! Fy f*n vad hon är bra!

När började man sjunga den svärramsan förresten? (En sidofundering.)

Thea har alltså tagit studenten! Yey! Jag är så glad för hennes skull! Vi var vid utspringet vid Sundsta-Älvkullegymnasiet. Det var mitt första utspring som "riktig" åskådare. Jag och syrran tog studenten samma år och då var jag vid hennes utspring (vi gick på olika skolor), men eftersom jag också var student då så blev det ändå inte den där "åskådar"-känslan.

Det var fruktansvärt mycket folk! Trångt! Där försökte vi ta oss fram till klasshänvisningen och det var inte det lättaste minsann. Men vi tog oss dit och till slut kom en trött, men mycket glad Thea ut. Hängde ett champagneglas runt halsen på henne. Sedan mötte vi upp igen vid flaket som hennes klass skulle åka på och tog lite kort. Efter det åkte vi i förväg till Väse där vi skulle fira. Det var kul att kunna dela dagen med Thea!

Två skyltar mötte Thea. Här står hon bredvid flaket. Skylten till vänster är den jag gjorde på Tilde Tryck

Kommentarer:

1 Diana:

Lätt den snyggaste studentskylten jag set!! :D Den gjorde du grymt bra :) Du har ingen närbild så man ser lite mer?

Svar: Tack! :-D
Highlandertess

2 ♥ ♥ ♥ BAMBI - åker snart till USA för att återförenas med min syster! ♥ ♥ ♥:

Åh, stort grattis till henne! :)

KRAM

3 Thea:

Tack för att ni kom och för den fina skylten! :D

Kommentera här: