Min bloggbok är på resa

Ja, till slut åkte min bloggbok iväg på sin resa. Just nu befinner den sig hos Beatrice och efter det åker den vidare till Helena. Sedan fortsätter dess resa genom Sverige. Undrar om den passerar gränsen till Norge eller Danmark någon gång kanske...
 
Jag söker fortfarande deltagare till bloggbokens resa. Information kan ni läsa HÄR. Kom ihåg att alla som är med och skriver i boken också deltar i en utlottning av ett pris. Ett pris som ni har chansen att bestämma genom att lämna förslag till mig. Tänk dock i rimliga proportioner för jag är inte välbärgad tyvärr...hehe...
 

Kommentarer:

1 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa :

Det är...mögel
Haha nä dom är fulla med smartieskross. görgoda :)

2 Jeanette:

Låter som en rolig grej :) Skulle gärna varit med om jag hade nån som helst aning om vad jag skulle skriva om!

sv: Nu kommer mitt lite sena svar, men bättre sent än aldrig ;) Haha, jag hade inte heller nån lust att vara bakis, speciellt som jag skulle jobba dagen efter. Hade inte varit någon höjdare :P Sen är det ju inget som säger att man MÅSTE dricka bara för att det är midsommar :)

Svar: Det funkar att skriva om vad som helst :-) Jättekul om fler anmäler sig, så kom igen nu ;-)
Highlandertess

3 Beatrice Bäckstrand:

Skriver i den för fullt just nu! Lovar att skicka den vidare så snart som möjligt! Det är ju dock så svårt att komma på VAD man ska skriva om...

Svar: Det är lugnt :-) Listan behöver fyllas på lite ändå, så du behöver inte stressa.
Highlandertess

Kommentera här: