Close up studentplakatet

Diana frågade efter närmare bild på studentplakatet, så här kommer det. När jag gjorde skylten så var fokus på mystik. Thea föreställer en skimrande (farlig?) älva som dyker upp på en mörk dimmig landsväg. Jag gjorde skimmer runt henne och strödde sedan glitter på det. Skimret och glittret blev blått för att matcha helheten i hennes klädsel (som hon hade på sig på Halloweenfest här 2008) och hår. Texten blev röd för att jag vet att Thea gillar den färgen + att hennes balklänning var röd.


Närmare bild på skimret/glittret. Glittret på vingarna är i fotot och inte efterarbete. Själva glittereffekten syns inte så bra på foto tyvärr.

Kommentarer:

1 Bella:

Vilket fint plakat! Bra jobbat Tess! :D

Svar: Tack :-D
Highlandertess

2 Diana:

Sägert igen, mucho snygg! :) Synd att jag redan tagit studenten annars hade du fått gjort min skylt hehe :)

3 Thea:

Tack för de fina plakatet! :D Ingen hade ens något i närheten lika snyggt ;)

Kommentera här: