Arvika Mikrolopp

Idag var det dags för Arvika Stadslopp där Connor skulle vara med i mikroloppet. Det var 420 meter för barn upp till 6 år. Innan det var dags att springa skulle det värmas upp. Jag var helt färdig efter uppvärmningen...haha! Men sedan var det dags. Jag höll Connor i handen och han sprang för fullt. Han sprang längre än vad jag trodde han skulle orka, men på upploppet fick han syn på en hund bredvid och stack iväg åt fel håll så jag fick lyfta upp honom. Efter det fick han syn på mormor som stod och hejade tillsammans med moster och morfar och då var det "MORMOR" som gällde. Vi passerade mållinjen och där delades det ut medalj, frukt, Festis och godis (som Robin fick ta eftersom Connor inte äter det än).
 
Nu skiner solen för fullt och min kropp värker som om jag varit med i de vuxnas lopp på 6 kilometer. Men jag ska ta det lugnt resten av kvällen nu.
 
Connor gör lite reklam. Alla barn fick t-shirt. På framsidan stod det Arvika stadslopp. Connors var liiiiite stor. Han har storlek 86 och t-shirten var 104. Men det gick bra.
 
I väntan på uppvärmningen.
 
Pågående lopp.
 
Connors personliga nummerlapp och medaljen. Fast just då tyckte han bananen var den bästa vinsten.

Kommentarer:

1 Yohanna:

hahaha... guuud så gulligt, det var strongt gjort av honom!!!
Svar: tack ska du ha, ja men idag har vi haft en superhärlig dag men imorgon börjar vardagen. Å andra sidan så kan jag vila på vardagarna mer och "göra som jag vill" när vi inte är hela familjen ;) Så det ska nog gå trots allt... inte mkt å välja på, väntan är där hur jag än gör ;)

Kommentera här: