Allison Harvard i Top Model

Spoilers om ni inte sett säsong 17 av Top Model.
 
Serien har gått på TV3 och sista avsnittet visades idag, så jag skulle tro att alla som vill se det har sett det, men man vet aldrig. Därför varnade jag för spoilers ovan. Jag höll inte alls med panelen i finalen. Allison Harvard borde ha vunnit. Jag tycker det är så underbart att se henne för hon är udda, blyg och socialt obekväm. Så som jag känner mig då och då. Jag har sett henne komma ur sitt skal mer och mer, precis så som jag tränar för att göra. Det kanske är så... om man ser en tävling (där man inte känner någon personligen) så hejar man på den man kan relatera till.
 
Apropå den här serien så skulle en del kanske anta att den är ett av mina "guilty pleasures" i och med att den står för saker som jag inte står för. Nepp. Jag står för att jag följer denna serie. Den är komisk, löjlig och intressant i mina ögon. Jag har inga "guilty pleasures" utan står för allt jag kollar på, lyssnar på och gillar.
 
Allison Harvard - Underwater (musikvideo).

Kommentarer:

1 Gaymasen:

Allison var grym :)

Och skönt för dig, hehe. Jag glömmer jämt av vilken sida tanklocket är på ^^

2 Maol:

Sånt som jag har? Hyllremsor kan man kalla det.

3 spiderchick:

Hon är cool, men jag hejade på hon som blev diskad :-)

Kommentera här: