Sett filmen Mission Impossible: Ghost Protocol

Spoilers förekommer!

När Kreml i Ryssland sprängs anklagas IMF att ligga bakom. Organisationens existens måste förnekas och Ethan Hunts team måste gå under jorden medan de försöker rentvå IMF's rykte.
 
Jag tycker denna film var bättre än 2:an och 3:an. Det var otrolig action i den. Effekterna är riktigt bra gjorda och det känns inte så överdrivet som i 2:an som jag tyckte var riktigt usel. En del scener fick mig att gapa. Visst är det med en del saker som aldrig skulle funka på riktigt, men det är en actionfilm. I actionfilmer har hjältarna (nästan) alltid 9 liv. Tom Cruise känns lugnare i denna film så det gillar jag. Övriga skådespelare är riktigt bra och miljöerna är häftiga. Den är lång och det händer mycket, men jag tyckte inte den kändes som "för mycket" ändå. Jag gillar när det händer mycket och när det är mycket att hålla koll på.
 
Köp DVD på Ginza

Kommentarer:

1 Lina:

Jag tycker bara att de där filmerna blir bättre och bättre.

Kommentera här: