Min mysiga arbetsplats

Eller mer korrekt: arbetsprövarplats. Min arbetsförmåga är under utredning/undersökning och då är jag, som jag tidigare nämnt, på Tilde Tryck. Jag tycker det är en riktigt mysig arbetsplats och idag tog jag lite kort där. Arbetsplatsen är uppdelad i butik och arbetsyta och det är själva butiken jag tagit kort på. Titta gärna förbi nån dag!
 
Lite olika skrivböcker, kort, lyktor, magneter och papperspåsar.

Den största hyllan fylld med skrivböcker. På golvet pappersbuntar och pysselpåsar (perfekt till barnen).
 
Ännu mer skrivböcker, skyltar, register, brevpappersset och Vardagsmirakellappar.
 
Kort, pennor, böcker, bläck och mycket smått och fint. Längst till vänster i bild finns ett hörn med exempel på saker som gjorts på Tilde Tryck.
 
Min arbetsstation. När jag håller på med datorn det vill säga, för jag brukar vara på lite andra ställen också. Stolen har jag fått som hjälpmedel och likaså tangentbordet.
 
Min utsikt.

Kommentarer:

1 Emma:

Åh vad fint!

Kommentera här: