Leksaksaffär och middag

Connor var riktigt duktig angående en grej idag så han fick välja fritt i leksaksaffären, en grej från Robin och mig och en grej från mormor och morfar. Trots en leksaksaffär med massor av grejer och att han har fullt med bollar hemma så är det bollar som gäller. Trots försök att visa andra saker, så blev det därför ännu fler bollar som fick bli med oss hem...hehe...
 
Nu på aftonen har vi haft min moster och syrran här på middag. Vi bjöd på ost- och skinkbakad kyckling med ugnsstekt delikatesspotatis och sallad. Vi åt strax efter 16-tiden och jag är fortfarande mätt. Ovanligt när det gäller mig för jag blir snabbt hungrig igen.
 
Connors val på leksaksaffären. En liten basketkorg med boll och en stor boll med några figurer på.
 
Salladen innehöll isbergssallad, körsbärstomater, fetaost, jordgubbar och örtagårdsdressing.

Kommentarer:

1 Maol:

Det var mumma!

2 tess:

Låter härligt....

Kommentera här: