Inköp i Grebbestad

Det blev lite köp i Grebbestad under gårdagen, även fast grundsyftet med turen inte var shopping. Jag upptäckte även en skylt som det stod Mellerud på så vi tog en sväng förbi Bloms på hemvägen.
 
Grebbestad-öl från Konsum i Grebbestad.
 
Saker till Connor. Förvaringslådorna (det i orange) till Connors såpbubblor, badsvampen som ser ut som en glasspinne, Smurfbollen och jeansen är från Bloms. Bilen med husvagn är från en leksaksaffär i Grebbestad.
 
Gula byxor till mig, köpta på Bloms.
 
Bok med lite tips på maträtter för både små och stora.

Kommentarer:

1 Mirja:

Åh den boken vill jag med ha, och vilket bra pris du fick den för. Avis! :)

Svar: Ja, det var en riktigt mysig liten bokaffär i Grebbestad. Syrran sa faktiskt, när vi var där inne, att här skulle nog Mirja vilja titta :-) Hade jag vetat att du ville ha den boken hade jag kunnat köpa med den.
Highlandertess

Kommentera här: