Gamla Lassie-filmer

Igår fick jag nedanstående box på posten. Hittade den från ett ställe jag aldrig beställt från tidigare (Disclord), men allt funkade bra. En av filmerna är den som jag köpte filmaffischen till på loppis i Östmark (Hills of Home). Tyckte att jag var tvungen att ha filmen om jag har affischen...hehe... Lassie come home minns jag varmt från barndomen så den ska bli härlig att se igen! Jag vet inte om jag sett de andra, så det ska bli intressant att se. Kanske känner jag igen någon.
 

Kommentarer:

1 Maol:

Jag letar fortfarande efter filmen vi såg som barn. Den med hajen och delfinen.

Svar: Samma här. Kommer inte ens ihåg vad den hette :-S
Highlandertess

2 Maol:

Inte jag heller. Jag letar fortfarande efter fodralet hemma hos föräldrarna men har ännu inte hittat den.

Kommentera här: