Elviscafé i Östmark (många bilder)

Jag är inget fan av Elvis. Tycker några låtar är bra. Det var dock intressant att åka till Elviscaféet med lilla familjen och syrran idag. Jag gillar verkligen den stilen på inredningen och det var en härlig uppvisning av memorabilia! Kan tipsa alla som är i Värmlandstrakterna om ett besök här, oavsett om man gillar Elvis eller inte. Jag åt en smörgås och så fick jag smaka på syrrans amerikanska våffla. Den var supergod!
 
Efteråt blev det en sväng in på en närliggande loppis som var STOR. Jag hade kunnat gå där och kolla länge, men Connor blev otålig. På vägen hem stannade vi till i Torsby och kollade runt lite.
 
Elviscaféet.
 
Connor åt glass på caféet.
 
Pink Cadillac.
 
Snygg!
 
Hahaha! Connor gör "Elvisläppen"!
 
Ingången.
 
I Torsby är de snälla mot hundarna.
 
Matstund i Torsby. Connor diggar sin nya gitarr som vi köpte till honom på en leksaksaffär där.
 
Det blev lite strumpor för mig inne på en affär.
 
Och på loppisen hittade jag en häftig gammal originalfilmaffish från en biograf.

Kommentarer:

1 ♥ ♥ ♥ BAMBI - nyss hemkommen från USA! ♥ ♥ ♥:

Vilket häftigt café!

Kommentera här: